Identitat gràfica de Pesca Brava

1024 576 Tonic
  • 0

Us presentem la proposta gràfica que estrenem com a identitat per “Pesca Brava”.
Per tal de crear-la hem comptat amb l’estudi de disseny i comunicació tonic.cat, ubicat a la zona, a Vulpellac, format per l’Olga Solà i l’Oriol Terrats, els quals ja ens van ajudar en la gràfica i identitat del “Projecte Sepia
Amb aquesta imatge han buscat transmetre els valors de l’associació, creada per una agrupació de pescadors artesanals de l’Escala i l’Estartit, a través de la tipografia, el grafisme i els colors.
El logotip ha estat creat a partir de la tipografia manuscrita Shelldon, transmet proximitat, alhora que la valentia i el coratge dels pescadors artesanals.
El grafisme que l’acompanya està inspirat en una antiga tècnica de gravat japonesa anomenada “gyotaku” que es basa en la impressió directa al paper d’un peix impregnat amb tinta, el qual es feia servir a mercat, quan la venda era directe, per a poder mostrar el peix oferit alhora que es mantenia la peça original refrigerada.
Respecte al color, s’ha escollit un blau marí atenuat (Pantone 7470) que ajuda a transmetre l’autenticitat alhora que elegància del mar Mediterrani.
S’han dissenyat les diferents aplicacions que la marca “Pesca Brava” portarà, com és la web, les targetes de visita, la imatge a les xarxes socials, etc. destacant per sobre de totes l’etiqueta de traçabilitat que serà la que identificarà el peix, detallant-ne l’origen, les arts de pesca utilitzades, la data i la barca que ha realitzat la feina, garantint d’aquesta manera, que el nostre peix i marisc, a part de tenir una l’altíssima qualitat, també té un gran valor mediambiental i social.

Esperem que us agradi!

Escriu un comentari

Your email address will not be published.